RSS

Friday, January 15, 2010

JiKa OraNg TaNya SaYa

Tajuk ni daku ambik dari blog usna, one of my BFF..insyaallah..daku tertarik dgn tajuk ni...dua hari lagi sem 3 yang merupakan sem terakhir bagi tahun pertama daku akan bermula...banyak misi dan visi yang ingin daku capai dalam sem ini..begitu cepatnya masa berlalu, sudah dua tahun daku berada di melaka ini dan sepanjang itu banyak benda yang telah daku pelajari..tidak sedikit pun pernah terlintas dihati ini untuk menyayangi seseorang sepanjang berada di Melaka..

Jika Orang Tanya Saya???

If people ask me whether aku ni lepas ni akan mudah jatuh cinta or not, aku akan jawab TAK. Seriously benda benda ni semua membosankan aku. Love is between me & Allah. Between me & my family. Between me & Zharif. Between me & girlfriends. That's just it. Mereka mereka yg baru dengan semua ni, memang lah akan terasa sgt kalau apa apa berlaku dgn love life dorang. Tapi kalau tu terjadi dekat aku, mungkin takde effect kot. Let say, kalau aku kehilangan Zharif. Maybe lepas tu aku takkan dah bersama sesiapa. Aku akan hanya cintakan suami aku. Dia lah yg akan sentiasa di hati aku :) Come on lahh. Cinta waktu sekolah dulu bagi aku mcm mainan jer. Ayat sana sini, then you dumped her, he dumped you. Hahaha. Sape yg bernasib baik tahan lebih lama tu, tahniah buat korang. You deserved it. Aku dah muak dgn cinta cinta ni sbnrnya. Muak with guys. Muak with their "ayat". Kalau boleh aku nak fokus dgn apa yg aku ada sekarang ni lahhh :) Mark my words!

7.00 am

Datangnya tahun baru dengan doa akan yang termakbul dan hari2 yang mdatang penuh syahdu...semoga kejayaan milikku...semoga dia tercipta untukku...semoga kebahagiaan itu milik kami dan jodoh berkekalan ke akhir hayat...aminnn..


p/b : ingin mula misi kembali ke bentuk asal...For nana, good luck..semoga dik menang lawan paintball arini..

No comments:

Post a Comment

KeTika iTu

Daisypath Anniversary tickers

CriTera CinTa

Daisypath Anniversary tickers