RSS

Tuesday, June 22, 2010

AwAk, SaYa & DiA

habitku, daku akn menulis bila ku dalam kesedihan, kekecewaan..one bt one kekecewaan datang dan pergi..nape susah sgt rasa ini pergi...what's happened to me??...i hate you!!!...can't stand anymore...how i could live in this pretending life for a long time...someone please help me...

setiap orang ada kelemahan dia yg tersendiri tp sekurang2nya mencuba dari tidak mencuba...dan saya x blh mcm awak, pura2 x de apa2 berlaku setelah apa yg sy dengar...maaf,saya x pandai nak tipu hati saya..saya dah penat nak marah, nak dendam...lgpn saya nk jd seorang anak, kakak, bakal isteri, bakal ibu dan juga seorang kawan yg amat tulus, penyayang, penyabar...sebab itu saya akan terus mencuba...tapi saya tahu sy takkan mampu kn...tp saya ingin cuba...dan cuba berikan peluang pada insan lain yg insyaallah takkan kecewakan saya bt kali kedua...kerana setiap yg berlaku ada sebab & hikmahnya...mungkin apa yg jadi dulu hanya terdapat satu kesilapan...x salah kita berikan peluang kedua tapi peluang ketiga mungkin tiada...biarlah hanya Tuhan yg tahu apa yg dia aturkan untuk saya...lgpun selama ini DIA banyak bagi tolong saya...selagi saya blh terus syg, terus rindu, terus sabar, terus tekad, terus ikhlas...saya akan tetap berdiri walaupun terpaksa merangkak saya akan merangkak jika itu boleh buktikan keikhlasan saya...saya yakin :

Allah Maha Besar,Maha Mendengar, Maha Melihat dan Maha Mengasihani

tapi, saya perlukan awak juga...cuma hati saya terguris dengan kata2 awak utarakan...saya takkan terluka kalau bukan sebab saya syg awak...dan saya tahu awak pun ckp awak syg saya...malangnya, awak da bt satu parut kat hati saya...saya x salahkan awak sbb saya tahu saya banyak kekurangan...sbb tue ada je perkara yg x kena...tapikan saya nk awak gembira ada saya, dan saya pun nak dia bahagia miliki saya..

malangnya, malam ni bukan malam yg terbaik untukku...susahnya kn nak bt semua orang senang hati dgn diri kita...&... i need to prepare myself for losing her/him/they oneday because of my mistake/fault/unperfect
but
i want all of you know, i really hope that it's won't happen and always praying that all of you will accept and be with me forever with full of love no matter who am i


No comments:

Post a Comment

KeTika iTu

Daisypath Anniversary tickers

CriTera CinTa

Daisypath Anniversary tickers