RSS

Friday, June 25, 2010

KeCiK

arini hari yg x berapa ceria..erm..sakit kepala menyerang..xsuka & penat...sy sensitif..arini berapa kali menangis..entahlah, terasa sgt...biarlah apa pun org nk cakap, nak tuduh sy..saya kenal diri sy..sy tahu sape saya..susah nak orang percayakan kita kn..saya benci itu...tapi salah saya jugak, saya pun susah percayakan orang tapi bersebab...sebab saya takut saya kecewa lagi...cukuplah kesakitan yang saya dapat sebelum2 ni..saya mohon satu je, kalau x suka saya biarkan saya keseorangan tapi tolong jangan kecewakan saya...saya x suka terluka sebab saya senang memaafkan tapi kenangan akan selalu bermain diminda saya..dan bila itu terjadi, saya akan dilanda kesedihan...

No comments:

Post a Comment

KeTika iTu

Daisypath Anniversary tickers

CriTera CinTa

Daisypath Anniversary tickers