RSS

Monday, June 21, 2010

LeMBaRaN BaRu

salam dan selamat kembali...

dah hampir 3 bulan blog ini tidak diupdate...alhamdulillah, Tuhan berikan ku kesempatan utk terus menulis di dalam blog ini...

subhanallah, Allah maha Besar

terlalu banyak perkara telah terjadi dan berlaku...menguji ketabahan dan keikhlasan hati ini...kadang2 bila terkenang perit terasa tapi benda yg lepas x elok dikenang...Allah berikan hambanya ujian krn byk sebab...mgkin utk mengingatkan hambaNya dan juga menguji kekuatan iman hambaNya...pengalaman dan kisah yg lalu byk mengubah diri ini...mungkin itu hikmahnya...menjadikan diri ini seorang gadis yg tabah menghadapi hari2 yg mendatang..

namun kita x blh menipu diri sendiri...saat tangan ini rancak menekan papan kekunci saat itu juga kenangan yg lalu datang satu demi satu...setitis demi setitis mutiara jernih turun membasahi pipi...manakala angin kegusaran di hati kian menebal..mungkin ku berjaya hadapi ujian yg lalu namun adakah ku akan berjaya menghadapi ujian yg mendatang??
ku mengharapkan yg terbaik bt diriku dan juga dirinya...semoga apa yg terselit dihati ini dapat diselami oleh si dia. kasih sayang yg terpendam akan terus bersemi walaupun pada jauh didasarnya terkandung satu parut yg amat besar... semoga apa yg terjadi suatu ketika dulu tidak akan berulang kembali...peluang hanya dtg sekali sahaja...semoga kami mampu menghargai peluang yg ada ini dengan penuh kesyukuran dan keredhaan...dan bagiku, ku berharap mampu menghilangkan parut yg ada pada hati ini dgn penuh rasa bahagia...

Terima Kasih kerana mengembalikan dirinya...insyaallah, biarlah kasih sayang ini berakhir dengan satu ikatan yg suci bila tiba masanya nanti.

aminnnnnnnnnnnnnnnnnnn


No comments:

Post a Comment

KeTika iTu

Daisypath Anniversary tickers

CriTera CinTa

Daisypath Anniversary tickers